Biologi

BÆREDYGTIGT ENERGI ELLER VEDVARENDE ENERGI? BIOLOGI - HEEEEELPPP

30. januar 2016 af Ay77 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hej allesammen.

Jeg har bare et par spørgsmål omkring bæredygtigt energi... Altså når jeg læser på hjemmesider om det står der at bæredygtigt energi er det sammen som vedvarende energi. Andre steder står der at bæredygtigt energi produceres ved hjælp af vedvarende energi. Min lærer fortæller mig at det alligevel er en forskel, og den forskel har jeg ret svært ved at finde.

Mig og min gruppe skal lave et lille projekt om bæredygtigt energi, men indenfor dette store emne, skal der helst også være nogle underemner så vi kan vælge i mellem nogle af de underemner, så vi kun fokuserer på et område. Vi skal samtidig komme ind på noget fysik, noget biologi og noget geografi. Samtidig med det skal vi også lave et forsøg om det.

Det vil være mig og min gruppe en stor hjælp hvis i havde nogle forslag. Det er meget vigtigt, da det er en af de emner vi kan trække i afgangsprøven i 9. klasse. Lige nu er vi helt blanke og ved ikke hvordan vi skal starte da vi er meget usikre omkring emnet. Det skal helst også være et emne hvor vi kan komme ind på de tre fag (geo, bio og fysik)

På forhånd tak. :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. januar 2016 af Stræbende

Prøv at læse denne hjemmeside:

http://www.geografifaget.dk/miljoe/baeredygtig-udvikling/baeredygtig-energiproduktion/


Svar #2
03. februar 2016 af Ay77 (Slettet)

Jeg havde læst den i forevejen, men jeg er kommet i gang.
Tak :)

Skriv et svar til: BÆREDYGTIGT ENERGI ELLER VEDVARENDE ENERGI? BIOLOGI - HEEEEELPPP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.