Dansk

Haster lektiehjælp !

05. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej

Jeg er en ung mand på 31 år (snart 32 år), der hedder Mehmet Tas, som søger lektiehjælp minimum tre ugentlig.

Jeg søger lektiehjælp, da jeg går på STX uddannelsen og har nogle indlærings- og sprogvanskeligheder. Ydermere er jeg autist på på nogle punkter, hvilket gør at jeg har behov for en person, der kan vise forståelse og tålmodighed for mennesker særlige behov.

Jeg bor i København og forestiller mig, at vi kunne mødes på bibliotek, cafeer eller lignende. Da jeg har månedskort til bus og tog til alle zoner, vil jeg tage hensyn til din bopæl, så vi kan mødes det sted, der passer dog bedst.

Jeg søger:

En der har enten færdiggjort folkeskolen med minimum 6,0 i snit eller går på STX, HF, HHX eller HTX.

En der har tålmodighed og kan lære fra sig. En der er pligtopfyldende og er ansvarsbevidst, samt har lyst til at hjælpe.

Du har mulighed for at hjælpe mig med lektier minimum tre måneder.

Jeg søger en der enten kan hjælpe mig i et eller flere af følgende fag:

Dansk 9. klasse => A-niveau

Engelsk 9. klasse => A-niveau

Samfundsfag 9. klasse => A-niveau

Historie 9. klasse => A-niveau

Biologi 9. klasse => B-niveau

Jeg foretrækker, hvis vi kan mødes én gang, uden betaling, da det er vigtigt for mig, at samarbejdet fungerer optimalt. Det er en slags prøvevagt for at se, om vi kan arbejde sammen. Lønnen vil ligge på 100,00 kroner per time, med mulighed for lønforhøjelse på sigt, da jeg på nuværende tidspunkt er invalidepensionist.

Hvis dette har fanget din interesse, er du velkommen til at kontakte mig på telefon (+45) 7154 8956, så vi kan aftale en dag at mødes til samtale. Jeg ønsker ikke en reel jobsamtale, men jeg vil meget gerne, at vi mødes en enkelt dag og kan se hinanden an, hvorefter vi samme dag kan aftale om vi vil arbejde sammen.

Henvendelser med hemmeligt nummer frabedes. Yderligere kan jeg kontaktes på mailadresse: [email protected] eller [email protected]

Med venlig hilsen

Mehmet Tas


Skriv et svar til: Haster lektiehjælp !

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.