Køb og Salg

En lille skilling

07. februar 2016 af Hansen2000s
Hej med jer
Har i ikke nogle ideer til hvordan man kan tjene lidt penge uden at man skal være i en butik, da jeg fortiden går og keder mig lidt og lige så godt kan lave noget fornuftigt håber i har nogle ideer

Knus her fra

Brugbart svar (0)

Svar #1
07. februar 2016 af Studentos

Hej. 

Du er godt nok kommet på en svær opgave i forhold til din jobsøgning. Det bliver en tand sværere at finde job uden for den store butiksbranche i din alder. 

Der er selvfølgelig muligheden for at blive "fejedreng", arbejde på lager eller noget andet. 

Jeg vil anbefale, at du tjekker op på nogle af de jobportaler, der opslår stillinger for fritidsjob. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
07. februar 2016 af SuneChr

Har du mod på at udbringe lokalaviser, blade og reklamer, er der sikkert mulighed for det.
Det kræver så, at du, selv om det en dag er regn og rusk, skal ud på turen, hvad enten du vil eller ej.
Hvis du har frikort (skattekort), får du hele lønnen udbetalt uden fratræk af skat. 


Svar #3
12. februar 2016 af Hansen2000s

#2

Har du mod på at udbringe lokalaviser, blade og reklamer, er der sikkert mulighed for det.
Det kræver så, at du, selv om det en dag er regn og rusk, skal ud på turen, hvad enten du vil eller ej.
Hvis du har frikort (skattekort), får du hele lønnen udbetalt uden fratræk af skat. 

ved du hvad man tjener på det


Skriv et svar til: En lille skilling

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.