Privatlærer

Matematik og fysik

10. februar 2016 af Anonyminized (Slettet)

Hej

Jeg er en kandidatstuderende i meteorologi ved Københavns Universitet. Jeg kan tilbyde hjælp i matematik og fysik, fra C-A-niveau (også lavere, hvis der er behov for det).

Jeg har selv arbejdet med at designe opgaver til gymnasieniveau i matematik og fysik, så jeg har en god fornemmelse for, hvordan de skal løses. Derudover har jeg altid fået høje karakterer i de respektive fag, mundtligt såvel som skriftligt.

Så hvis du sidder og har brug for hjælp til opgaver generelt eller har behov for at få en aflevering rettet igennem, er jeg klar til at hjælpe for et rimeligt beløb :-)

Jeg bor i Kbh. Ø, så i tilfælde af privatundervisning af kortere eller længere forløb, skal afstanden nok tages med i betragtning.

\Martin


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. november 2016 af maaajaaa (Slettet)

Hej Martin.
Jeg kunne godt bruge noget hjælp i fysik, jeg skal allerede op d. 8. December. Men hvis du har tid og mulighed for at hjælpe med noget fysik på b niveau, så ville det være en stor hjælp :) håber at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Maja.

Brugbart svar (0)

Svar #2
28. november 2016 af MatHFlærer

Godt initiativ! 


Skriv et svar til: Matematik og fysik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.