Historie

Vises der forståelse udover redegørelse her taksonomiske niveauer.

10. februar 2016 af igelsias (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej alle sammen. Jeg sidder og er i gang med at skrive en historie opgave om amerikansk identitet, som især ligger vægt på at opfylde taksonomiske niveauer. Så jeg ville lige spørger, hvis i har mod på at læse det her stykke tekst om i kan se det eller så hvordan det bedre kunne komme frem, skal jo helst komme over det redegørende.
Har vedhæftet det i en word-fil

Mvh Benjamin


Svar #1
10. februar 2016 af igelsias (Slettet)

Beklager eventuelle stavefejl. Det skal nok nås at blive rettet, fokus er bare på at få skrevet lige nu.


Brugbart svar (1)

Svar #2
10. februar 2016 af Stats

Redegør
Analyser
Vurder...

Redegørelsen anvendes til analysen af en konkret problemstilling. Uden den redegørende del, så kan du ikke analysere...

Når du så har analyseret i lange baner, så skal du lave en vurdering på baggrund af den analyse. Kort fortalt, hvad er svaret til din problemstilling?

Jeg kan se, at du har en blanding af historie og samfundsfag blandet sammen... Du har herunder brugt kildekritikken som din primære metode i historie og i samfundsfaget, da beskæftiger du dig sandsynligvis med den komparative, kvalitative og kvantitave metode. Det er ofte vigtigt at læren kan se, at du ved hvordan metoderne anvendes.

Nu har jeg dog ikke tænkt mig at læse din rapport, men prøvet at give dig nogen tjekpoint..

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #3
10. februar 2016 af igelsias (Slettet)

Jeg takker for det gode svar sætter nogle ting i perspektiv. Tror jeg skal læse lidt mere op på metoden.


Skriv et svar til: Vises der forståelse udover redegørelse her taksonomiske niveauer.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.