Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Vurdering af SRP (Irak-krigen)

11. februar 2016 af JensenOle (Slettet)

Hej. 
Jeg er utilfreds med karakteren til min SRP (afleveret 17-12-2015), hvor 7 er givet. 
Min holdning er klart at opgaven kan opnå karakteren 10, men det kunne være rart med en andens vurdering. 

Opgaven er skrevet indenfor området Amerikansk udenrigspolitik (med fokus på Irak-krigen)

Opgaven er vedhæftet.

Vedhæftet fil: SRP - Ole Jensen 10.0.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
12. februar 2016 af akruger (Slettet)

Uden at have læst det hele så kan jeg overordnet lige give dig følgende kritikpunkter, som du om ikke andet kan tage til efterretning:

- Layoutet er på ingen måde læservenligt. (Ekempelvis er indholdfortegnelsen rodet, overskifterne for lange og upræcise...etc.) 

- Tegnsætningen halter, særligt komma. 

- Indledning for lang og upræcis (Og mangler desuden din problemformulering, som skal præsenteres her) 

- Abstract for kort og ikke grammatisk korrekt

- Formalia er ikke opfyldt: 

      - Du bruger slet ikke indryk 

      - Du bruger ikke lige højre magn  

      - Du har ikke konsevent 1,5 linjeafstand (Under overskrifter især) 

      - Du har intet sidehovede 

      - Du henviser ikke korrekt i dine fodnoter 

      - Der er ikke sideskrift efter afsnit, som minimum ved skift af taksonomisk niveau

Hvis jeg var dig ville jeg ikke klage. Indholdsmæssigt skal jeg ikke gøre mig klog på om du ligger til 10, da jeg som sagt kun har skimmet, men opgaven lever ikke op til den akademiske standard der forventes af en SRP. Dette tæller med i bedømmelsen og jeg vil ikke mene det 7-tal er urætfærdigt. 

God vind hvis du nu alligevel vil give det et shot! 


Skriv et svar til: Vurdering af SRP (Irak-krigen)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.