Dansk

God til dansk grammatik?

14. februar 2016 af Directionerftw (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej! :D En der  er god til dansk grammatik, som har tid til at læse min opgave? Den er omkring 2,5 sider på word. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. februar 2016 af OliverHviid

Der er din lærers opgave at rette din stil... hvis andre fjerner dine fejl og mangler, så vil din lærer jo ikke være i stand til at bedømme din aktuelle præstation.


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. februar 2016 af Stygotius

Tror du at andre bare kan sætte sig ned og bruge deres tid og energi på at gennemlæse og rette og kommentere toogenhalv side af en fremmed  tekst  ........helt gratis ??  Hvad tænker du dog på????


Svar #3
14. februar 2016 af Directionerftw (Slettet)

Oliver det ved jeg skam godt! Desuden tænkte jeg mere på, at personen blot kunne fortælle mig, hvilken fejltyper jeg laver, derefter vil jeg selv rette dem. ^_^ 

Stygotius du har da godt nok en passiv aggressiv adfærd....


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. februar 2016 af Stygotius

Jeg er ikke spor aggressiv, men finder det ekstremt krævende og udnyttende at du forlanger det af andre som du gør.

Du er ganske givet slet ikke klar over hvor stort og tidskrævende et arbejde det du forventer, er.


Svar #5
14. februar 2016 af Directionerftw (Slettet)

Hør her jeg 'forlanger' ikke noget, som du helt tydeligt kan se spørger jeg om der en, som har tid! 

Og du spilder både min og din egen tid herinde. 


Brugbart svar (0)

Svar #6
14. februar 2016 af Stygotius

Du er vist lidt forlkælet og vant til at tro du kan få hvad du peger på.

Man kan forstå at nogen beder om hjælp til et ord eller en formulering eller en sætning, men at ville have at andre skal gennemgå 2 1/2 side tekst for en er nok noget vildt. 


Brugbart svar (0)

Svar #7
14. februar 2016 af Stats

Giv ham klø Stygge.. ! >:)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #8
14. februar 2016 af Stygotius

Det er vist en hende.


Brugbart svar (0)

Svar #9
17. februar 2016 af SuneChr

Hold da nu op !  - Det her forum skal ikke udvikle sig til noget skod som facebook, som jeg for øvrigt aldrig har beskæftiget mig med.
# 1.   Det er helt rigtigt, kort, præcist og klart.
Stygotius: Jeg har meget stor glæde af din omfattende viden, som du klart og tydeligt lægger for dagen.
Som matematiker er det en berigelse at få lov at få del i det humanistiske felt.
Jeg er enig i, at der ind imellem er spørgere, som ikke helt er klar over, hvor langt det er passende at hjælpen skal omfatte. Det ser vi også i matematik-forummet.
Trådstarter: Hvis du ikke har læst betingelserne for brugen af denne portal, kan du læse ved at klikke på linket her nederst på siden.


Brugbart svar (0)

Svar #10
17. februar 2016 af Stygotius

Tak for de smukke ord. Jeg kan kun håbe på at jeg kan leve op til dem.

Man føler sig blot provokeret af at nogle mener de uden videre kan smide en endog ret lang tekst ind  og så forvente at andre fjerner alle fejl i den så de kan aflevere andres arbejde som deres eget.

Jeg undrer mig også tit over at en del personer ikke selv er interesseret i at være klare over hvor de står, dvs.at få at vide hvad de kan og ikke kan. 

Fejl er jo ikke noget skammeligt, men noget man (forhåbentlig) kan lære af så man kan blive bedre.


Skriv et svar til: God til dansk grammatik?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.