Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP karakterer frigørelse

14. februar 2016 af pashtoon123

Hej, jeg ville bare spørger, om der nogen der ved, hvornår SRP karakteren bliver frigivet? Tak på Forhånd! 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. februar 2016 af shotdown (Slettet)

Jeg fik min for et par dage siden, tror det er forskelligt fra gymnasie til gymnasie, men det burde være denne måned. :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. februar 2016 af MaibritG

Helt enig med #1: Det er forskelligt fra gymnasie til gymnasie. Da jeg i sin tid selv stod i SRP-ræset blev karakterne givet samlet, dvs. at mit gymnasie skulle have modtaget alle SRP-karaktererne fra censorerne inden de blev offentliggjort til os. At det så ikke lige kom til at gælde for en klassekammerat og jeg, er så en anden siden af sagen.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #3
14. februar 2016 af pashtoon123

Men ved i så, hvornår fristen er?

Brugbart svar (0)

Svar #4
14. februar 2016 af shotdown (Slettet)

#3 Men ved i så, hvornår fristen er?

Det er igen forskelligt, alle lærere på dit gymnasie skal underskrive karakterne som censorerne giver, derefter udgives de med det samme efter de er blevet skrevet ind. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
14. februar 2016 af MaibritG

Men ved i så, hvornår fristen er?

Jeg mener, at censorerne har 6 arbejdsuger (fx tæller ferieuger ikke med) fra de modtager opgaven til at den skal være rettet og vurderet.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Brugbart svar (0)

Svar #6
18. februar 2016 af Mie12345678 (Slettet)

Hvilke gymnasie kommer du fra?

Svar #7
18. februar 2016 af pashtoon123

Hvidovre Gymnasium, tidligere kaldt Avedøre Gymnasium

Brugbart svar (0)

Svar #8
18. februar 2016 af Mie12345678 (Slettet)

Jeg går på Odense katefralskole vi får vores SRP efter vinterferien, måske får i også der.

Skriv et svar til: SRP karakterer frigørelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.