Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP klage

19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

Hej allesammen. 

Jeg står i den rigtige dårlige situation, at jeg netop har fået 02 for min SRP-opgave, og jeg er rigtig ked af det over det. Jeg føler selv den ligger til en lagt højere karakter, og overvejer kraftigt at anlægge en klage. Vil en venlig sjæl eller to, kigge opgaven igennem og give en bedømmelse for opgaven, så ville jeg sætter umådelig stor pris på det

Mange tak på forhånd

Vedhæftet fil: srp opgave.docx

Brugbart svar (1)

Svar #1
19. februar 2016 af PeterValberg

Det er SÅ træls med elever, der "føler", at deres opgave (fx SRP)
er evalueret "forkert", .... spørg jer selv:
"er min underviser professionel"? (...ja)
"har min underviser prøvet det før?" (...ja)
"har jeg prøvet det før?" (...nej)
"har jeg selv gjort det godt nok?" (...sikkert ikke)

STOP det klynkeri over en "ikke god karakter for min ...." det er blevet TRÆLS at høre på!

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #2
19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

Prøv at kig opaven igennem før du udtaler dig tak :)


Brugbart svar (1)

Svar #3
19. februar 2016 af PeterValberg

#2 Nej, det gider jeg ikke bruge tid på, det HAR din lærer gjort
     og evalueret opgaven med den karakter, der er retfærdig!

Acceptér dit resultat, det blver ikke bedre, ... klynk hjælper IKKE!!!!

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #4
19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

det er jo ikke klynkeri. Hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, så synes jeg du skal lade være med at skrive mere.


Brugbart svar (1)

Svar #5
19. februar 2016 af PeterValberg

#4 Jamen, så lader jeg være med at sige, at du sikkert har fået den karakter, du har fortjenet.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #6
19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

Det kan du ikke udtale dig om, før du har læst min opgave, jeg beder blot om en simpel ting, og hvis du ikke har tænkt dig at hjælpe mig, er der intet behov for din negativitet. Tak og god aften til dig!


Brugbart svar (1)

Svar #7
20. februar 2016 af madsh18 (Slettet)

Peter Valberg - det her er et forum, hvor man hjælper hinanden; ikke et sted, hvor man har et småligt behov for at nedgøre pressede gymnasieelever, fordi du ikke har andet at lave i dit sikkert halvkedelige liv. 

Krillo, Israel-Palæstina-konflikten er et indviklet emne, og jeg skal ikke gøre mig klog på, hvad der for opgaven er relevant/irrelevant. Har du spurgt dine vejledere, hvorfor du har fået 02? Det kunne helt klart være en start. Det kan være, du har misforstået opgaven og ikke svaret tilpas på din problemformuleringen. 

Hvis du mener, at du har svaret tilstrækkeligt på denne, ville jeg helt sikkert skrive en klage. Du har alligevel fået den laveste beståede karakter, så hvorfor ikke bare 'give it a shot'? 

Nu har jeg lige skimmet opgaven. Hvad føler du selv opgaven ligger til? Skriv, hvad der falder dig ind - du kan evt. bruge det i en klage efterfølgende. 


Brugbart svar (1)

Svar #8
20. februar 2016 af PeterValberg

#7

Peter Valberg - det her er et forum, hvor man hjælper hinanden....

Det kan umuligt være formålet med denne portal at "stryge folk med hårene" og udbryde
"hvor er det synd for dig, at dine lærere ikke synes, at du er lige så dygtig, som du selv går og tror..."
Der er brug for flere "Thomas Blachman'er" på denne portal, der kalder en "skovl for en skovl...".
Sommetider er den bedste hjælp at påpege det åbenlyse, som i dette tilfælde
er, at spørgeren bare ikke har lavet en opgave, der er bedre end det 2-tal, han har fået.
Det har intet at gøre med et småligt behov eller et halvkedeligt liv.... det er en iagttagelse.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (1)

Svar #9
23. februar 2016 af Studscientpol (Slettet)

For kort indledning,

du skal ikke kopirere problemformuleringen ind.

Formalierne er ikke i orden. Din litteraturliste er helt hen i vejret. Du skriver også midt i al tekst: følge kilden http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Peace/cd2000art.html fandt Camp David. Den skal ned som reference.!

Meget redegørelse gennem hele opgaven, og hvor er det tværfaglige element

02 er fortjent!


Brugbart svar (0)

Svar #10
25. februar 2016 af Therk

Jeg tror du skal tage en snak med din underviser. Der er bestemt nogle formalia, som ikke er helt på plads, men selve teksten ser ikke helt ufornuftig ud ved første blik. Måske kan din underviser give dig en begrundelse, så du kan forbedre de punkter, der halter til en anden gang.

God bless LaTeX og dets standardskrifttype/-størrelse.


Brugbart svar (0)

Svar #11
25. februar 2016 af fosfor

haha, en "lagt" højere karakter, mener du 10 eller hvad mener du?


Skriv et svar til: SRP klage

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.