Afsætning

HF

03. marts 2016 af pink4lady - Niveau: 10. klasse

Hej jeg skal til at søge om optagelsesprøve til en HF, jeg har lige fået tjekket optagelse.dk jeg så en hvid firkant der står således:"Eleven har fået bevilget personlig støtte i overgangen" hvad skal det betyde jeg har ingen hjælp fået?? håber på et svar får er ret nervøs lige nu 


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. marts 2016 af Studentos

Hvis du ikke har fået ekstra støtte altså ekstra støtte som hjælp udover din normale undervisning. Så må det jo umiddelbart være en fejl. 

Har du fået støtte i 9. klasse eller 8/7. for den sags skyld? 


Svar #2
03. marts 2016 af pink4lady

Nej jeg har ingen støtte fået, jeg forstår bare ikke hvorfor den skulle være der. Men den er ikke hakket altså det er bare en tom hvid firkant 


Svar #3
03. marts 2016 af pink4lady

tror du at det betyder noget? har også lige et spørgesmål mere ved du hvem "UU centers vurdering" er for noget

Det er ikke min vejlder, derfor undre det mig at en anden UU-vejleder også har tilføjet en kommentar 


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. marts 2016 af Studentos

Jeg tror ikke, at det har betydning for, at du kan tage en HF. Siden der hverken er kryds eller flueben i boksen, så er der nok ikke noget der. 

Muligvis har du tilknyttet endnu en studievejleder. 


Svar #5
03. marts 2016 af pink4lady

ihh det jeg virkelig glad for:-), ved du evt hvad UU centers vurderinger er for noget? 


Brugbart svar (0)

Svar #6
03. marts 2016 af Studentos

Umiddelbart en uddannelsesparatshedsvurdering. 


Skriv et svar til: HF

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.