Debat

Søges: råd fra RUC studerende

22. marts 2016 af Metternich (Slettet)

Hej RUCer 

Jeg vil læse SAM bachelor. Men skal arbejde samtidig fordi jeg er selvfinansierende.

Det ville hjælpe mig super meget hvis så mange som muligt kunne svare på mine spørgsmål:

- hvor mange dage om ugen har i mødepligtig undervisning på SAM og hvor mange timer er det i alt

- har i prøvet eller hørt om at folk fik ballade fordi de ikke mødte? er der en "pjækgrænse" i procent nu efter fremdriftreformen?

- er det svært at få dispensation til at skrive projekt alene hvis der er et semester hvor gruppearbejde bare ikke vil passe med jobbet

- hvis et obligatorisk fag f.eks. udbydes mandag for ét hus og torsdag for et andet, kan man få dispensation for at "hoppe" til den dag/det hus der passer med arbejde, for ikke at misse kurset?

- hvor flinke er de generelt til at få et skema til at gå op for en hårdt arbejdende studerende 

Jeg er evig taknemmelig hvis nogen kan svare på disse ting eller vedhæfte et skema måske. Gerne så mange input som mulig. Generelt hører man jo at mange RUCere bor i Kbh så der må være mange som ikke lige kan få det hele til at gå op pr automatik?


Skriv et svar til: Søges: råd fra RUC studerende

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.