Studievalg og videregående studie

Medicin - ku - 1. semester (Spørgsmål vedr. kemi eksamen forberedelse)

30. marts 2016 af soldier123 (Slettet)

Hej Alle.

Jeg læser medicin på 1. semester på KU, efter hvert emne i kemi bliver der stillet en masse opgaver fra Bogen (McMurry), opgavehæfte, samt tentamensopgaver (som er tidligere eksamensopg.) Mit spørgsmål er dermed om det er nok blot at regne tenatmensopgaver eller burde man også løse de andre opgaver, hvor relevante er de andre opgaver ifh. til eksamen, eller er de lidt "spild" af tid. På mit hold er der delte meninger omkring det hvor nogen vælger at løse alle opgaver mens andre bgrænser sig til blot at regne tentamensopgaver, dermed er jeg i lidt af et dilemma omkring hvordan jeg burde gribe det an og dermed fordele min tid ifh. til de forskellige fag vi har. Håber nogen med erfaring omkring dette kan hjælpe mig lidt på vej.

På forhånd tak :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. marts 2016 af JulieW99

Jeg ville regne lidt af hvert, simpelthen bare for at få rutine og øvelse i det.

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #2
30. marts 2016 af Dulugtergrimt

Tentamen afspejler det, du kan komme op i, ligesom det afspejler niveauet. Jeg var til samme eksamen som dig for 5 år siden og klarede mig på mit kemi A på gymnasiet samt alle tentamensopgaverne. Ordningen skiftede lige før jeg startede, så der er en del flere opgaver du kan lave ift dem jeg kunne lave.

Skriv et svar til: Medicin - ku - 1. semester (Spørgsmål vedr. kemi eksamen forberedelse)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.