Andre fag

Fravær?

04. april 2016 af 656 - Niveau: C-niveau

Jeg står i den situation at der står at jeg har afleveret 4 opgaver for sent. 2 af opgaverne er gruppeafleveringer hvor andre har været ansvarlig for at aflevere, mens de sidste 2 er opgaver som jeg ved en fejltagelse er kommet til at sende en ekstra gang efter at jeg har afleveret. Det vil sige at jeg har afleveret til tiden men har ved en fejltagelse komme til at sende opgaven igen så der nu står at jeg har afleveret for sent. Vil disse opgaver tælle som fravær?


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. april 2016 af studerendeyo (Slettet)

Hvis du har afleveret første gang inden fristen, kan din lærer se tidspunktet. Ellers kan du jo sende en besked til din lærer og forklare ham/hende situationen.


Brugbart svar (0)

Svar #2
04. april 2016 af Stats

Ubarmhjertelige skole!

Godt at min skole kan skelne mellem "ikke afleveret" og "fravær".

#0

Dit spørgsmål kan kun din skole besvare..

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #3
04. april 2016 af 656

#2 Hvad mener du med ubarmhjertelig skole? 

#1 Jeg ved ikke om der vil stå at jeg først havde afleveret til tiden. Jeg har sendt en besked men læreren svarer ikke.


Brugbart svar (0)

Svar #4
04. april 2016 af OnceUponATime

Hvis du bruger lectio, vil der stå, at du har afleveret til tiden, såfremt du faktisk har indsendt den fuldstændige opgave inden tidsfristen udløb.
Desuden, så kan det være fuldstændig ligegyldigt med at du har afleveret opgaven for sent, så længe den er afleveret max 1-2 minutter efter tidsfristens udløb. Tror lærerne er fuldstændig ligeglade.

I min tid, undlod jeg at aflevere 2 afleveringer (jeg blev aldrig bedt om at aflevere igen), og jeg har afleveret rigtig mange afleveringer uden for tidsfristen. Der skete aldrig noget.

Brugbart svar (0)

Svar #5
04. april 2016 af Stats

#3

Min skole behandler os som voksne mennesker. "ikke afleveret" trækker kun ned i karakteren, medens fravær er, hvis man ikke er mødt op til undervisning.

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #6
05. april 2016 af OnceUponATime

#6, man får også fravære for manglende aflevering. Det hedder skriftlig fravær, og er ikke for undet med manglende tilstedeværelse i timen.

Svar #7
05. april 2016 af 656

Tak for svarene. Jeg har fundet ud af at de "for sent" afleverede opgave ikke tæller som fravær.


Skriv et svar til: Fravær?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.