Spansk

HJÆLP! NOGEN DER ER GOD TIL SPANSK?

11. april 2016 af caro55 - Niveau: A-niveau

Nogen der kan hjælpe med gramma og alt det der? Er elendig til spansk. :)

Me levanto temprano. Me levanto a las seis. Después de que yo he asumido ropa, comer el desayuno. Tomar el autobús a la escuela a las siete. Tengo tres sujetos diferentes hoy. En promer lugar tengo la quimica. Me detengo las nueve y media. Entonces tengo matemáticas. Ahora como descanso para el mediodía. Por último, tengo Español. Voy a casa una y media. Me no hacer nada cuando llegue a casa. Ceno a las siete de la tarde. Voy a la cama a las doce de la noche.


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. april 2016 af jbmm

Me levanto temprano. Me levanto a las seis. Después de que yo he asumido ropa, comer el desayuno. Tomar el autobús a la escuela a las siete. Tengo tres sujetos diferentes hoy. En promer lugar tengo la quimica. Me detengo ? as nueve y media. Entonces tengo matemáticas. Ahora como descanso para el mediodía. Por último, tengo Español. Voy a casa ?? y media. Me no hacer nada cuando llegue a casa. Ceno a las siete de la tarde. Voy a la cama a las doce de la noche.
Understregninger betegner fejl, mærkelige og uforståelige konstruktioner.
? betegner manglende ord.


Skriv et svar til: HJÆLP! NOGEN DER ER GOD TIL SPANSK?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.