Generelt

Nervøs for HHX

17. april 2016 af Ki10 (Slettet)

Hej.

Jeg skal efter sommferien på HHX, og jeg kender ingen af dem, jeg skal gå sammen med. Absolut ingen. Er helt vildt nervøs, så vil gerne høre, hvis der er nogen, der har prøvet det samme som mig eller som måske kan komme med et par opmutrende ord?

Jeg er ret depri for tiden, fordi jeg ikke har det specielt godt i den klasse jeg går i lige nu, hvilket også gør mig ekstra nervøs.. 

Håber på lidt hjælp.


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. april 2016 af opslagstavle1 (Slettet)

Jeg synes det er helt normalt at være nervøs, men du skal tænke på at alle de andre også har det på samme måde. Selvom du ikke kender andre, er det ikke ens betydende med at du ikke får venner. Du skal bare tage det helt roligt, og jeg kan med sikkerhed sige at du meget hurtigt flættes sammen med resten af klassen. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
17. april 2016 af K92H (Slettet)

Det er helt forståeligt, at du er nervøs. Det er altid lidt specielt at starte et helt nyt sted, hvor man møder en masse nye mennesker. Man får rigtig mange indtryk, og tanken kan måske godt være lidt overvældende, men lad det ikke slå dig ud. De andre er garanteret ligeså nervøs som dig. 

Tag det som en oplevelse :)


Skriv et svar til: Nervøs for HHX

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.