Engelsk

Mundtlig eksamen?

23. april 2016 af zara123456789 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej :)

Vil bare spørger om der var nogen der vidste hvordan man kunne lave sin manuskript ud fra dispositionen til engelsk mundtlig eksamen?

OG. 

Skal man fx. sige hvilke overemner/emner man har stående på dispositionen eller når det er man kommer til Why did I choose this topic skal jeg så også sige Personal interest hvis man har skrevet det som noget af det jeg vil snakke om? 

Eller skal man bare snakke uden at læse de emner op som jeg har stående på dispositionen? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. april 2016 af pokemonorm

Hejsa Zara123456789,

Du kan til Selve dispositionen lave nogle overemner. Og under overemnerne, kan man have nogle stikord. fx.

1. George Bush 
- Former president of the US 
- Good speaker

osv. Håber at du har forstået princippet :)

Man må gerne sige de emner man har, men det skal gå stærkt, hvis du sådan vil fortælle det. Du kunne gøre således:

I would like to talk about (dit emne) og hurtigt remse de andre overemner du har op. Og når du så er færdig med et emne, så kan du lige tage en hurtigt pause (max på 3 sekunder) og så sige det næste emne. Fx and then, i would like to tell you guys about (dit emne). osv. :) 

Du må meget gerne fortælle det, med dine "personal interests" da det ville skabe en klar holdning til,hvorfor du fortæller om det du gøre. 

MVH
Pokemonorm :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
23. april 2016 af pokemonorm

*Underemne


Svar #3
26. april 2016 af zara123456789 (Slettet)

Okay tak :))


Brugbart svar (0)

Svar #4
26. april 2016 af pokemonorm

Iorden :) Håber det hjælper :)


Skriv et svar til: Mundtlig eksamen?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.