Tysk

Hjælp- grammatisk rettelse af tyskaflevering (halv side)

30. april 2016 af thePatternbreaker (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej studieportalen! :)

Jeg har fået for at skrive en aflevering om en kortfilm ''Meine Eltern'', vi har set i undervisningen. 

Jeg har skrevet et resume af filmen og dernæst om mit forhold til mine egne forældre, som vi blev bedt om at skrive.

nogen der kan tjekke min tekst for grammatiske fejl? personen for den indsendt senere :)

tak på forhånd!


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. april 2016 af Stygotius

Hvad betyder "personen for den indsendt senere "  ???

Du skal vel med denne stil vise hvad du kan og ikke kan  -og ikke hvad andre har lavet for dig.


Svar #2
30. april 2016 af thePatternbreaker (Slettet)

jeg mener at jeg vil vedhæfte opgaven til personen, der vil rette den. ikke at jeg vil have de skal lave den - jeg har selvfølgelig lavet den selv, men vil bare gerne få den tjekket for fejl :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. april 2016 af Stygotius

Ja, men så er det da heller ikke din præstation du afleverer.    Hvad kan det bruges til?

Du snyder både din lærer og, mest af alt, dig selv.

Du får aldrig et billede af hvad du kan og ikke kan, og til en prøve vil du være rigtig på spanden.


Svar #4
30. april 2016 af thePatternbreaker (Slettet)

Jeg havde ikke tænkt mig at aflevere den uden videre efter at få den rettet.. jeg gad også godt høre hvilke fejl personen fandt. uden at det kommer til at lyde som om jeg praler med det, vil jeg skynde mig at sige at jeg faktisk er en af de gode elever på mit tyskhold. Så jeg har nok ikke så mange fejl i min tekst.

I øvrigt, hvorfor skulle det være snyd at få sin opgave tjekket? det er bare en hjælp og det er ikke ens betydende med at man ikke selv har lavet opgaven. :-) 


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. april 2016 af Stygotius

JO, det er det i højeste grad.


Skriv et svar til: Hjælp- grammatisk rettelse af tyskaflevering (halv side)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.