Dansk

Dansk

01. maj 2016 af Gyldendal1 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej :D

Nogen der har tid til at rette min dansk opgave som er på 2 sider?


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. maj 2016 af Stygotius

Det skal din lærer have tid til. Han/hun får penge for det.


Svar #2
01. maj 2016 af Gyldendal1 (Slettet)

#1

Det skal din lærer have tid til. Han/hun får penge for det.

Jeg synes du er ret ude af billedrammen, hvad er den her hjemmeside til?

Rette en opgave inden jeg skal aflevere, betyder at jeg lærer det inden min lærere fortæller mig det.

Hvis man har problemer med en opgave vil det så sige, at man skal vente på sin lærere til han/hun fotæller sin elev, fordi det er lærens job, og de andre ikke har ret til at hjælpe?

Jeg vil helst ikke have dine kommentar på mit opslag mere.


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. maj 2016 af OliverHviid

Hvis nogle herinde (eller andre steder fra) retter din opgave og fjerner grammatiske fejl, formuleringsfejl osv., så vil det jo betyde at din lærer/lærere ikke vil være i stand til at bedømme din aktuelle faglige præstation, men derimod en andens.


Svar #4
01. maj 2016 af Gyldendal1 (Slettet)

#3

Hvis nogle herinde (eller andre steder fra) retter din opgave og fjerner grammatiske fejl, formuleringsfejl osv., så vil det jo betyde at din lærer/lærere ikke vil være i stand til at bedømme din aktuelle faglige præstation, men derimod en andens.

hmm hvis hvis tankegangen kredser således så kan hjemmesiden lige så godt lukke ned, ellers er den til ingen nytte


Brugbart svar (0)

Svar #5
02. maj 2016 af Stygotius

Denne mærkelig Gyldendal1 har intet forstået af det betyder at være  ansvarlig for sit eget arbejde, men kun 

for hvordan man kan fikse den smartest muligt og springe over hvor gærdet er lavest.

Studieportalen er til for at man kan få hjælp til at løse de ting man er i tvivl om, -ikke for at man skal have andre til at fjerne alle sine fejl for sig. 

At tro det er udtryk for en meget umoden og useriøs  holdning . 


Skriv et svar til: Dansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.