Generelt

Hjælp til adfærd i skolen og hjælp til at forbedre mig.

11. maj 2016 af victorl (Slettet)

Hej, jeg hedder Victor. Jeg klarer mig ok fagligt i alle fag, undtagen Tysk. Tysk er jeg så begyndt at tage mere seriøst. Jeg har store problemer med min adfærd og holdning til tingende, det gør at lærene ikke er så vilde med mig. Jeg kan fx. godt finde på at sige til skole lederen:"Hold nu kæft, prøv at slap lidt af?"

Det vil jeg rigtigt gerne have hjælp til. Jeg vil også gerne have tips og tricks til hvordan jeg kan forbedre mig i skolen, til alle fag, men mest til tysk.

Tak på forhånd

Victor H.


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. maj 2016 af Skaljeglavedinelektier

Adfærdsvanskeligheder kan skyldes mange ting, og det kunne måske være en ide at tage en snak med skolepsykologen. Skolemæssigt kunne du evt. få tilknyttet en mentor fra f.eks. mentordanmark. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. maj 2016 af Stygotius

Hvis du bor i nærheden af Kbhv. og kan skaffe pengene til det, kan jeg godt give dig privatundervisning i tysk, forudsat selvfølgelig at du taler pænt til andre. Tysk er slet ikke så svært som mange tror.

Jeg tager 150 kr i timen. Jeg er tidligere gymnasielærer.

Jeg synes det er meget fint at du selv gerne vil gøre noget ved problemerne.


Svar #3
12. maj 2016 af victorl (Slettet)

Jeg bor i jylland :/ 
Jeg snakker med en skolepsykolog og jeg kan bare ikke selv se at det er så slemt. Jeg kan først se det efter jeg har sagt tingende til pædagogen. 


Skriv et svar til: Hjælp til adfærd i skolen og hjælp til at forbedre mig.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.