Tysk

Er min lille oversættelse korrekt?

14. maj 2016 af Fikshun - Niveau: C-niveau

Dasnk - Heiko og Roman Lochman er to 17-årige tvillinger som laver musikvideoer og sketschs, som de uploader på Youtube, til deres nu 2 millioner fans.

De laver også music (rigtig musik), og er mere betegnet som en musikgruppe når de er sammen end andet.

Tysk - Heiko und Romans Lochman ist zqei 17-jahrige zwillinge wer macht Musik cideos und skizzen, sie laden auf YouTube, ihr nun 2 Millionen Fans. 

Sie machen auch Musik (echte Musik), und ist inbesondere als ein Band, wenn sie zusammen sind als andere.


Brugbart svar (1)

Svar #1
14. maj 2016 af meitner

Heiko und Romans Lochman ist zqei (zwei) 17-jahrigen zwillinge wer macht Musik cideos und skizzen (skitser?)

Wenn er en bisætningsindleder, hvilket betyder, at det bøjede verbum skal stå sidst i sætningen.

- Kig din tekst igennem igen :-) Mange fejl skal rettes.


Svar #2
14. maj 2016 af Fikshun

ja det var meningen der skulle stå zwei og videos, men hvad mener du med "wenn", hvor står det?


Brugbart svar (1)

Svar #3
14. maj 2016 af Smut1

Tysk - Heiko und Romans Lochman (ist) sind (zqei) zwei (17-jaahrige) 17-jährige (zwillinge) Zwillinge, (wer) die (macht) (Musik cideos) Musikvideos und (skizzen) Sketche machen, die sie (laden) auf YouTube zu (ihrem) ihren nun 2 Millionen Fans hochladen.

Sie machen auch Musik (echte Musik), und (ist) sind … Jeg forstår ikke resten (på dansk eller tysk)


Brugbart svar (1)

Svar #4
15. maj 2016 af meitner

...und ist inbesondere als ein Band, wenn sie zusammen sind als andere.

I ovenstående, bruger du wenn – så der skal verbet stå til sidst i sætningen, men som Smut1 også sriver, så giver den sætning altså heller ikke helt mening.


Brugbart svar (1)

Svar #5
15. maj 2016 af Smut1

Og bare lige for en god ordens skyld: "inbesondere" er slet ikke et ord, men det er insbesondere. Jeg foreslår, at du omformulerer hele sætningen.


Brugbart svar (1)

Svar #6
15. maj 2016 af Stygotius

Heiko und Roman Lochman sind zwei Zwillinge, die Musikvideos machen. Sie machen auch Sketches, die sie für ihre zwei Milllionen Fans auf YouTube hochladen. 

Sie machen auch echte Musik und sind eher als eine Band als irgendetwas anderes zu bezeichnen, wenn sie zusammen sind 


Brugbart svar (1)

Svar #7
15. maj 2016 af Stygotius

"denn als  irgendetwas anderes...."


Svar #8
15. maj 2016 af Fikshun

tak :D


Brugbart svar (0)

Svar #9
15. maj 2016 af Stygotius

Gern geschehen.


Skriv et svar til: Er min lille oversættelse korrekt?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.