Tysk

Vil i rette?

19. maj 2016 af AndreasRothhausPedersen (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Hej er der ikke en der vil være så venlig at rætte denne korte tekst jeg har skrevet. Jeg skal bruge den til eksamen og vil gerne være sikker på den er rigtig.

"BMW sind geründet in das Jahre 1922, die zwei Firma (Bayerische Flugzeugwerke und Rapp motorenwerke) Haben beide Motors für Flugzeugs gemachen in der Erste Weltkrieg. Das Var Mythos für die Logo das BMW hatte. Zum Beispiel der war viele Personen das meinen das die BMW Logo gleichen ein Propeller und das verstellen eine Kampfflugzeugs Propeller.

Aber das passt nicht, die Logo von BMW Var zuerst gebrauch in das Jahre 1923 und das war auf ein Motorrad. Aber wo ist das Logo seit den? Rapp Motorenwerkes Logo war ein schwarze ring mit einem Pferd in. Aber wenn die zwei Firma zusammenschliessen die Logo verändern war. Die Logo war eine schwarze ring mit einem Pferd in aber jetzt das Logo von BMW ist eine schwarze ring wo mit BMWS name in, und die Logo hast symmetrische Farben. Die Farben sind die nationalen Farben von Bayern."

Tak på forhånd :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. maj 2016 af LarsJensen0 (Slettet)

næ nej du!

Da du skal bruge den til din eksamen, så er det din eksaminator og din censor der skal vurdere DIG på baggrund af DIN tekst. De skal ikke vurdere DIG på baggrund af MIN tekst.


Svar #2
19. maj 2016 af AndreasRothhausPedersen (Slettet)

Det er vel også min tekst da det er mig der har skrevet den, jeg ville bare høre om der var nogle tydlige fejl eller hvad i ellers kunne finde som kunne forbedres da jeg ikke er den bedste til tysk. Men tak for ingenting ??


Brugbart svar (1)

Svar #3
19. maj 2016 af Stygotius

#2

Lars Jensen har da fuldstændig ret.

Hvis jeg var dig, ville jeg få rettet denne tekst ganske grundigt. Den trænger til det. 


Svar #4
19. maj 2016 af AndreasRothhausPedersen (Slettet)

Haha og de siger studieportalen er stedet at komme til hvis man skal have lektie hjælp. 
Stygotius der er jo en grund til at jeg skriver indlægget. Du kan vel tydligt se på den tekst jeg har skrevet at jeg ikke er den bedste til tysk. Jeg skriver i indlægget at jeg har brug for hjælp og spørger pænt om der er en der ville være så venlig at rette den da jeg ikke selv kan finde nogle fejl!

Så jeg synes derfor det er fuldstændig latterligt det du skriver der "Hvis jeg var dig ville jeg få den rettet" Hvad er det jeg prøver på ved at lave dette indlæg om jeg må spørge? Det er jo ikke fordi jeg ikke selv gider at sætte mig ned og rette det, for tro mig det har jeg gjort så godt jeg kan.


Brugbart svar (1)

Svar #5
19. maj 2016 af Stygotius

Det er ikke lektiehjælp bare at få andre til at fjerne ens fejl   (-heller ikke  "lektie hjælp").

Lektiehjælp er en forklaring på de konkrete punkter man er i tvivl om.


Brugbart svar (1)

Svar #6
19. maj 2016 af Stygotius

Fede typer  =  fejl

"BMW sind geründet in das Jahre 1922, die zwei Firma (Bayerische Flugzeugwerke und Rapp motorenwerke) Haben beide Motors für Flugzeugs gemachen in der Erste Weltkrieg. Das Var Mythos für die Logo das BMW hatte???. Zum Beispiel der war viele Personen das meinen das die BMW Logo gleichen ein Propeller und das verstellen eine Kampfflugzeugs Propeller.

Aber das passt nicht, die Logo von BMW Var zuerst gebrauch in das Jahre 1923 und das war auf ein Motorrad. Aber wo ist das Logo seit den? Rapp Motorenwerkes Logo war ein schwarze ring mit einem Pferd in. Aber wenn die zwei Firma zusammenschliessen die Logo verändern war. Die Logo war eine schwarze ring mit einem Pferd in aber jetzt das Logo von BMW ist eine schwarze ring wo mit BMWS name in, und die Logo hast symmetrische Farben. Die Farben sind die nationalen Farben von Bayern."


Svar #7
19. maj 2016 af AndreasRothhausPedersen (Slettet)

Jeg undskylder for min attitude, du skal ikke tage noget af det som hate. 

Mange tak nu har jeg en ide om hvad der er forkert og jeg vil begynde at rette det :)


Skriv et svar til: Vil i rette?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.