Tysk

Oversættelse af kort tysk tekst

20. maj 2016 af Lauralassen - Niveau: 9. klasse

Er der en der kan hjælpe mig med at oversætte den her tyske tekst for mig? Det ville hjælpe mig rigtig meget:)

Julemarkeder
I de allerfleste byer og i mange landsbyer holdes der julemarkeder i ugerne op til jul. Oprindeligt var markedernes formål, at folk kunne købe alt det, der var brug for i den kolde årstid, som for eksempel mad og tøj. I tidens løb blev markederne dog til en del af festlighederne op til jul, og i dag er de kendetegnet ved, at man kan købe masser af juledekorationer, slik, kager samt drikke Glühwein og Punsch 


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. maj 2016 af Stygotius

Hvor er dine egne forsøg????


Svar #2
19. juni 2016 af Lauralassen

In meisten Stätte und in viele Dörfen halten sie Weihnachtsmärkte. Ursprünglicher war der Zweck des Märkte, dass Leute alles was notwendig in die Kalte Jahrezeit kaufen könnten. Später wurden die Märkte ein Teil von die Festlichkeiten. Heute sind die Märkte eine Ort wo mann viele Dekorationen, süssigkeiten, kuchen, Glühwein und Punsch kaufen kann


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. juni 2016 af Stygotius

In den meisten (Stätte) Städten und in vielen Dörfern halten sie Weihnachtsmärkte. Ursprünglich(er) war der Zweck (des) der Märkte, dass Leute alles was (notwendig) in (die Kalte) der kalten Jahreszeit notwendig war, kaufen könnten. Später wurden die Märkte ein Teil (von die) der Festlichkeiten. Heute sind (die Märkte) sie (eine Ort wo mann viele) Verkaufsstellen für Dekorationsartikeln, (s)Sü(ss)ßigkeiten, (k)Kuchen, Glühwein und Punsch (kaufen kann)


Skriv et svar til: Oversættelse af kort tysk tekst

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.