Fysik

Dårlig givet fysikkarakter -hjælææælp

25. maj 2016 af Karlsont (Slettet) - Niveau: B-niveau
Hej
Jeg sidder med ondt i maven grundet nogle dårlige karakterer som jeg fik i faget fysik. Jeg kan aldeles ikke forstår grundet herbag, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at kunne få dem ændret. Jeg har aldeles (meget) styr på fysik og har gennem timerne taget noter til hvert emne. Så får jeg pludseligt klasket et par 02'ere på bordet. Fysik skal jeg afslutte i år, på B niveau. Kan slet ikke forstå hvorfor jeg fik klasket sådan noget værre noget. I de to sidste standspunkt karakterer fik jeg 02 også, både i skr såvel som mdt. Dengang fik jeg snakket med den pågældende lærer om grundet herbag. Han mente at det var pga mit høje fravær. Men i løbet af tiden, da fik jeg styr på mit høje fravær og det faldt gevaldigt. MEN så kommer det sidste standpunkt også som et par 02'ere. Jeg har prøvet at få fysik opgraderet på A niveau, dog forgæves grundet der alligevel ikke skulle oprettes en hold hertil.
Nu står jeg i denne triste situation, hvor jeg føler mig uretfærdig behandlet.

Nogle fik et par 7'ere selvom de aldrig havde rakt deres hånd og været aktiv i timerne?! De spørger mig endda om hjælp, når de har brug for det, indenfor fysik.

Hvad kan jeg gøre?!

Brugbart svar (0)

Svar #1
25. maj 2016 af nera

Har du snakket med lærerne igen? Forklar dem præcist de ting du skriver.

Tal eventuelt til rektor hvis det andet intet nytter.


Skriv et svar til: Dårlig givet fysikkarakter -hjælææælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.