Engelsk

Skriftlig eksamen

25. maj 2016 af iamanonymous - Niveau: A-niveau

Hvor meget tæller det ned hvis man har misset en vigtig pointe i novellen, men alligevel har fået en god analyse og fortolkning ud af historien? :) 


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. maj 2016 af powpow

Tror bare det er vigtigst at man har besvaret opgaveformuleringen og gjort som der stod i den


Brugbart svar (0)

Svar #2
25. maj 2016 af JulieW99

Når den er vigtig, så er det nok ikke heldigt.

- - -

Vh Julie


Svar #3
25. maj 2016 af iamanonymous

Hvad med to stavefejl hvor jeg har byttet om på to ord, der lyder som hinanden? Tror I det kan trække en hel karakter ned? Udover de to ting, burde der ikke være noget galt med sproget (tror jeg)


Brugbart svar (0)

Svar #4
25. maj 2016 af Pyrros

#3
Hvad med to stavefejl hvor jeg har byttet om på to ord, der lyder som hinanden? Tror I det kan trække en hel karakter ned? Udover de to ting, burde der ikke være noget galt med sproget (tror jeg)

Det trækker i hvert fald ned, men det kommer jo an på om det er vigtige ord.

Svar #5
25. maj 2016 af iamanonymous

Ej, de er ikke så vigtige igen. Er kommet til at skrive; "where everything sticks the same", istedet for; "where everything stays the same". Og så har jeg byttet rundt på "emphasizes" og "empathises". Det er nogle små og dumme fejl, men mener, at man, til et 12-tal, godt må have enkelte fejl, så længe de ikke forstyrrer forståelsen.


Brugbart svar (0)

Svar #6
25. maj 2016 af Pyrros

#5
Ej, de er ikke så vigtige igen. Er kommet til at skrive; "where everything sticks the same", istedet for; "where everything stays the same". Og så har jeg byttet rundt på "emphasizes" og "empathises". Det er nogle små og dumme fejl, men mener, at man, til et 12-tal, godt må have enkelte fejl, så længe de ikke forstyrrer forståelsen.

Ja, det skal nok gå :p

Brugbart svar (0)

Svar #7
27. maj 2016 af AntonChigurh (Slettet)

#6

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke på, at dit essay får 12. 


Svar #8
27. maj 2016 af iamanonymous

#7

Du har sikkert ret, men jeg kan vel godt regne med et 10-tal? Det drejer sig om to stavefejl og to "rigtige" fejl :)


Skriv et svar til: Skriftlig eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.