Dansk Historieopgave

DHO

27. maj 2016 af 4kr4 (Slettet) - Niveau: C-niveau

Sættes der meget fokus på stavefejl, sprogfejl og tegnsætnig i DHO? Jeg har lige gennemlæst min afleverede DHO, hvor jeg så har fundet 3 dumme stavefejl, som jeg ikke havde set inden jeg afleverede. To af disse kan katogoriseres som tastefejl. Jeg har for eksempel skrevet kunnne. Jeg har ikke opdaget sådanne fejl da jeg ikke har stavekontrol på min computer. Desuden har jeg 2-3 steder i opgaven hvor jeg har skrevet det samme ord to gange i træk. Det er nogle meget dumme fejl. Jeg har i min korrekturlæsning af opagaven haft mest fokus påde normale stavefejl man begår. F.eks. nutids-r, hans/sin og sammensatte ord, som jeg vil mene at jeg har styr på. Vil I tro at disse dumme fejl vil trække meget ned?


Brugbart svar (1)

Svar #1
27. maj 2016 af K92H (Slettet)

Når det kun er 3 småfejl, det drejer sig om, hører det til småtingsafdelingen. Hvis hele opgaven var kaotisk pga. tegnsætning og stavefejl, ville det selvfølgelig trække ned i den samlede bedømmelse, men da det ikke lyder til at være tilfældet, kan du være ganske rolig. 


Svar #2
02. juni 2016 af 4kr4 (Slettet)

Tak for svaret 


Skriv et svar til: DHO

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.