Matematik

Praktisk information til skriftlig eksamen i Matematik B? [EKSAMEN IMORGEN]

30. maj 2016 af 1997Morten (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej.

Så jeg er i tvivl om et par praktiske ting til det skriftlige Matematik B eksamensforløb:

1) Jeg skriver med papir og blyant, skal jeg have mit eget papir med eller skrives der på specielt udleveret papir?

2) Hvad gør jeg hvis jeg springer en opgave over, men vil vende tilbage til den? Skal jeg så lave plads imellem f.eks. opgave 1 og 3, eller skal jeg bare indsætte opgave 2 efter opgave 3? Skal jeg kun lave 1 opgave per papir, ligegyldigt hvor meget opgaven fylder, så jeg bare kan putte dem ind imellem hinanden i den rigtige rækkefølge til sidst? Er det OK at fortsætte en opgave på 2 stykker papir? F.eks Opgave 3: papir 1: a), b). Papir 2: c).

3) Jeg går ud fra at jeg skal skrive sidenumering på mine papirer, men skal jeg adskille sideantallet imellem prøven uden hjælpemidler og prøven med hjælpemidler? Altså starter jeg begge dele med side 1, eller forsættes prøven med hjælpemidler fra sideantallet hvor første del stoppede?

4) Er der andre praktiske ting jeg bør vide? Skal andre ting skrives på alle mine papirer?

Det virker umiddelbart som nogle super dumme og overflødige spørgsmål, men jeg er mest af alt bange for at blive fældet på ting som ovenstående. På forhånd tak!


Skriv et svar til: Praktisk information til skriftlig eksamen i Matematik B? [EKSAMEN IMORGEN]

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.