Kemi

Eksamen kemi

07. juni 2016 af Koplop (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej, jeg skal snart op i kemi b mundtig, men har sløset lidt med rapporterne. De rapporter jeg kan finde på nettet er næsten aldrig helt identiske med dem vi har lavet, men de minder meget om (fx. et andet kemikalie, 5 mL i stedet for 0,5 mL, osv...)

Gør det noget hvis jeg i min fremlæggelse til eksamen tager udgangspunkt i dem jeg nu kan finde på nettet, men stadigvæk redegør rigtigt for forsøgets udførelse / resultater / reaktionsskemaer? Eller skal det være lige præcis dem vi lavede i laboratoriet?

Ud over det, hvor meget af ens karakter bliver baseret på diskussionen af rapporterne? Er det muligt stadig at bestå, hvis jeg har god styr på teorien, men ikke rapporterne?


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. juni 2016 af alpt (Slettet)

Du bliver ikke bedømt på de rapporter du har skrevet i undervisningen.

Der er så vidt jeg kan læse 2 prøveformer i kemi B, men i begge tilfælde skal du lave et forsøg og indsamle ny data, som du skal behandle. Det kan være relevant at sammenligne med rapporterne, men ikke et krav.

Hvis du har prøveform B skal du ud over forsøget trække et nyt emne, som du skal redegøre for teoretisk. Her betyder rapporterne intet, men du skal selvfølgelig kunne stoffet, som rapoorterne omhandlede.


Skriv et svar til: Eksamen kemi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.