Eksamensforberedelse

Hjælp til Eksamensprojekt

12. juni 2016 af Myspunk (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej med jer!

Jeg skal til den mundtlige eksamen i min eksamensprojekt her i morgen, men jeg har opdaget en kæmpe fejl i min synopse. Da jeg havde sat mig selv i tidspres i forhold til deadlinen, så resulterede det i en direkte elendig struktur af opgaven. Redegørelsen er stortset ikke tilstede. Jeg ved rigtig meget om mit emne, men spørgsmålet er: må jeg sige det? Jeg har jo ikke kildeangivet netop de oplysninger, som burde have været i min redegørelse.
Da jeg har bevæget mig ud på ret dybt vand i forhold til mit emne og mit pensum + det faktum at jeg har valgt faget historie, som en af mine fag, så tænker jeg umiddelbart at det er ret vigtigt at kildeangive sine informationer. Men det er kun i redegørelsen at jeg føler et behov for "ekstra kilder". Tror i jeg skal satse på at redegøre for min opgave, velvidende at mine kilder ikke er angivet? eller tror i det er bedst at jeg lader være og bare taler om det som jeg har skrevet i min synopse?

På forhånd tak! :D


Skriv et svar til: Hjælp til Eksamensprojekt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.