IT

At rense sin internet browser

12. juni 2016 af oscargerhard - Niveau: A-niveau

Min Chrome åbner tit nye vinduer, som jeg ikke har bedt den om at gøre. Hvad kan jeg gøre for at fikse dette problem? Skal jeg afinstallere hele Chrome og geninstallere det?


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. juni 2016 af philip1996 (Slettet)

Du bør gøre 2 ting:

1. tryk ctrl+H, så kommer du ind i din historik. Her vælger du 'Ryd Browserdata'. Så sæt hak ved alle firkanter, og vælg altid. Så bliver alt historik og information slettet.

2. Installér AdBlocker. Så slipper du for reklamer generelt 


Brugbart svar (1)

Svar #2
16. juni 2016 af HamDenLangeDer (Slettet)

Pop-ups er, og vil altid være et problem på internettet. Det er desværre noget du for det meste ikke kan slippe for. Dog kan du, som Philip1996 sagde, prøve at installere AdBlocker som virker forholdsvist godt. En anden ting at installere kan være PopUp-Blocker (http://popup-blocker.org/) som hjælper til med at stoppe din browser fra at åbne nye uønskede vinduer.

Jeg vil også anbefale dig, at du prøver på at få hentet et anti-malwareprogram, såsom Malwarebytes (min favoirt), og så få skannet hele din computer igennem, da den kan være angrebet af adware, eller malware.


Skriv et svar til: At rense sin internet browser

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.