Generelt

Eksamen i retorik - hjælp!

14. juni 2016 af dondojondo

Hej alle,

Der er ikke et underforum med retorik herinde. Derfor stiller jeg dette spørgsmål i generelt. Jeg går i 2.g, og skal op til retorikeksamen i morgen. Hen af året har vi afleveret en række opgaver, men grundet personlige årsager fik jeg ikke afleveret to af opgaverne. Troede ikke dette ville have en indflydelse ud over -3, men er desværre blevet lidt bange. Jeg blev kontaktet af min lærer for halvandet måned siden, og hun bad mig aflevere en af opgaverne. Sådan forstod jeg det i hvert fald, og jeg afleverede også en fin opgave. Intet der.

Grunden er, at man skal aflevere nogle opgaver, som man så kan trække til den mundtlige eksamen og derefter redegøre for ved hjælp af faglig terminologi.

Nu får jeg så at vide af en kammerat, at man skal aflevere fire opgaver - men jeg har kun afleveret tre. Han siger, jeg ikke kan gå op til eksamen i dette tifælde - og dermed ikke bestå 2.g. Har intet fået at vide af min lærer om dette. Det skal så også nævnes, at hun er yderst inkompetent, og det har været et forfærdeligt forløb i retorik med hende, da der absolut ingen sammenhæng har været i de forløb, hun præsenterede. 

Er der nogen, der kan hjælpe mig? Vil virkelig gerne naile det 12-tal til eksamen i morgen, men hvad hvis nu jeg møder op og bliver afvist, eller får -3? Hvilke klagemuligheder har jeg så? 

Mvh og tak for hjælpen.


Skriv et svar til: Eksamen i retorik - hjælp!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.