Dansk Historieopgave

Karakter i DHO

15. juni 2016 af sofiejesen (Slettet) - Niveau: A-niveau

 HEJ!

Jeg har dsv fået 00 i DHO, det er jeg virkelig ked af over, da jeg havde brugt så meget tid på, men sådan er det bare! Men har DHO karakter betydning på noget som helst? Skal jeg være bekymret for at have fået 00 i det og kan jeg ikke blive rykket op i 2g? og til sidst kommer karakteren til at stå i lectio, altså under årskarakter/årsprøve?

Tak på forhånd 


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. juni 2016 af Skaljeglavedinelektier

DHO har ingen betydning. Det er en øvelse til SRP i 3.g. Det kan måske få betydning for din lærers opfattelse af dit niveau men ellers ikke. 


Svar #2
15. juni 2016 af sofiejesen (Slettet)

#1

DHO har ingen betydning. Det er en øvelse til SRP i 3.g. Det kan måske få betydning for din lærers opfattelse af dit niveau men ellers ikke. 

Kommer karakteren til at stp i lectio?


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. juni 2016 af sjls

#2 Ja, karakteren kommer højst sandsynligt til at stå under årsprøve i skriftlig dansk eller historie. Det gør den i hvert fald på mit gymnasium.


Brugbart svar (0)

Svar #4
15. juni 2016 af Skaljeglavedinelektier

Som 3.g'er kan jeg sige, at det ikke står nogen steder ved mig, og at det ikke kommer til at stå på mit eksamensbevis og heller ikke dit. 

Karakteren i lectio forsvinder nok til næste standpunkt. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
21. august 2016 af Jensen193

#4

Som 3.g'er kan jeg sige, at det ikke står nogen steder ved mig, og at det ikke kommer til at stå på mit eksamensbevis og heller ikke dit. 

Karakteren i lectio forsvinder nok til næste standpunkt. 

Betyder DHO så ikke noget, for éns endelige karaktergennemsnit, når man færdiggører 3.G? ::) 


Brugbart svar (0)

Svar #6
21. august 2016 af Skaljeglavedinelektier

Nej. Absolut ingenting. Det er en øvelse mod SRO og SRP. 


Brugbart svar (0)

Svar #7
21. august 2016 af Jensen193

Når, tak :) 


Skriv et svar til: Karakter i DHO

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.