Generelt

Studenterregler: Klassens højeste og laveste snit?

18. juni 2016 af fashdashda (Slettet)
Nu bliver jeg snart student og som tradition skal den med højeste og laveste snit give en masse øl. Mit spørgsmål er, hvordan man finder frem til det? Jeg har nemlig ikke det højeste snit og er bange for netop at blive udstillet osv, og jeg tror nok at jeg har det laveste snit i klassen. Er det sådan at folk tjekker ens bevis eller hvordan? Nogle der har erfaringer med det? Jeg er ikke så glad for at folk skal se mit eksamensbevis, det er ikke noget at råbe hurra for. Altså hvis de bare spørger, kan man vel godt bare lyve om det.. Altså jeg nægter i hvertfald at vise mit bevis.

Brugbart svar (0)

Svar #1
18. juni 2016 af OnceUponATime

Bare rolig! Ingen skal se dit eksamensbevis eller snit!

I min klasse droppede de det, og gik i stedet efter, hvem der havde størst og mindst huemål!

Men hvis din klasse skulle vælge at gå efter gennemsnittet, så går de jo naturligvis ikke hen og tjekker dit. Man melder sig bare til og siger, at man har det laveste snit, hvis man tror det. Og så siger folk nåh okay, jamen så tager du bare en kasse øl med. Eller det kan være at de vælger at spørge hvad dit er, så kan du jo bare grine fjollet og sige, at det er sgu ikke noget du vil råbe op om. Ingen bekymringer! Du kan jo også bare lade være med at sige noget :)


Skriv et svar til: Studenterregler: Klassens højeste og laveste snit?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.