Studievalg og videregående studie

HASTESAG! Optagelse.dk - betinget optagelse felt

04. juli 2016 af jt6 (Slettet)

Hejsa!

Jeg sidder lige nu og er ved at ansøge om vidergående uddannelse på optagelse.dk. Jeg påbegynder et sommersuppleringskursus her d. 11. juli og skulle gerne afslutte eksaminerne d. 15 august med forhåbninger om betinget optalgese. 

Når jeg tilføjer den ønskede uddannelse, så får jeg oplyst at jeg skal tilføje følgende felter: 


''Beståede og forventede beståede prøver, ud over den adgangsgivende eksamen

Under "Type" skriver du f.eks. suppleringskursus (GSK), hf-enkeltfag, fag fra en hf-fagpakke, studieprøven i dansk AVU, EUD-grundforløb, enkeltkurser, værkstedskurser, folkeuniversitet, studieskole.

Husk at uploade og tilknytte dokumentation her eller under fanen "Bilag". Uploader du bilag under fanen ”Bilag, skal du tilknytte det uploadede bilag til den søgte uddannelse ved at markere med flueben ud for den enkelte uddannelse. Giv filen et relevant navn.

Du kan højst tilføje 20 elementer til listen

Type
Fag
Niveau
Karakter Mundtlig
Karakter Skriftlig
Måned og år bestået / forventet bestået''

Når der står /forventet bestået, så går jeg ud fra, at felterne SKAL kræves - men hvad skriver jeg i karakter mundtlig/skriftlig? 


Skriv et svar til: HASTESAG! Optagelse.dk - betinget optagelse felt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.