IT

Min Macbook Pro er mærkelig....

13. juli 2016 af Amelia02 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hejsa. Håber at der er en der har forstand på Macs, fordi at den er ved at gøre mig skør. 

Det skal lige siges, at min mac er den nyeste version, inden dem med gulddesignet osv kom, og den er en Macbook Pro, 13 tommer med 128 GB flashhukommelse, og 8 gb hukommelse. Har langtfra brugt det. 

Fik den til min nonfirmartion i april. Min far er lidt af en macnørd, men han er på arbejde i et andet land, så jeg kan ikke bruge ham som min hjælper. 

Mit problem er, at mens jeg ser netflix, siger den mærkelige lyde, og de bliver højere, jo højere personerne taler. Jeg ved ikke hvordan jeg kan beskrive det. Det lyder som et flag der flagrer på grund af vinden. Det er uendeligt irriterende. Jeg opdaterer siden, ser videre, og det er der max. 10 minutter efter... 

HJÆLP


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. juli 2016 af mathias1997

Opstår det samme problem, når du afspiller lyd på f.eks. youtube?


Svar #2
13. juli 2016 af Amelia02 (Slettet)

Det gør der nemlig ikke? hmmm


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. juli 2016 af mathias1997

Så er det ikke et hardwareproblem. Måske er der problemer med Silverlight (det plugin man bruger til at afspille film på Netflix). Du kan evt. afinstallere Silverlight og installere på ny. Du har vel prøvet at genstarte computeren? Det løser de fleste problemer.


Brugbart svar (0)

Svar #4
13. juli 2016 af Eksperimentalfysikeren

Jeg kender ikke noget til mac, men problemet kunne være for lille kapacitet på netadgangen. Det kan give disse symptomer.


Skriv et svar til: Min Macbook Pro er mærkelig....

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.