Spansk

Oversættelse fra dansk til spansk

15. september 2016 af Theajames (Slettet) - Niveau: B-niveau

Derfor flytter familien til Mexico By, da Diego er seks år, fordi faderen har fået et job der. Da revolutionen bryder ud i 1910, befinder Diego Rivera sig i Paris, hvor han er meget begejstret for de nye kunstneriske strømninger, først og fremmest kubismen.
Frida Kahlo siger, at hun bliver født i 1910, men det er ikke rigtigt. Sandheden er, at hun ønsker at identificere sig fuldstændigt med revolutionen, og derfor siger hun, at hun blev født med den. For mange mexicanere er Frida og Diego et symbol på den maxicanske identitet, fordi deres kunst tager udgangspunkt i den indianske tradition.

Min oversættelse:
Por eso la familia se mudó a Ciudad de México, cuando Diego al tener seis años, porque el padre tuvo un trabajo allí. Entonces la revolución estalló en 1910, Diego Rivera estuvo en París, donde él entusiasmado mucho con los nuevo artística corriente, ante todo el cubismo.
Frida Kahlo decía, que nació en 1910, pero no es cierto. La verdad es, que ella quiso que identificarse totalmente con la revolución, y por eso decía, que nació con ella.
Para muchos mexicanos Frida y Diego era un símbolo de la identidad mexicano, porque sus arte basarse en la tradición de la indio.

Nogen der gider fortælle mig om der er fejl og hvor?:))


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. september 2016 af jbmm

Se mine kommentarer i din indbakke.


Svar #2
15. september 2016 af Theajames (Slettet)

forstår ikke hvad jeg skal rette 'cuando Diego al tener seis años' til


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. september 2016 af jbmm

Forklaringen af denne fejl er allerede givet i din indbakke.
Så læs igen forklaringen omhyggeligt, men hvis du skal have yderligere forklaring, skal du skrive til min indbakke.


Skriv et svar til: Oversættelse fra dansk til spansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.