Tysk

Har jeg oversat rigtigt

16. september 2016 af linamadsen (Slettet) - Niveau: 9. klasse

DANSK:

Det var morgen, klokken var 6 og der var morgemad klokken 7, vi gik ned forbi receptionen og der hvor min onkel og hans kone var, der var et hav af valg man kunne vælge mange forskellige slags retter, efter maden var der dessert det var helt vildt hvor meget man kunne vælge imellem  som chockolade is, vanilijebudding, chokolade og jordbær kage og hjemmelavet småkager

TYSK:

es Morgen war, war es 6.00 Uhr , und es war das Frühstück wir 7.00 Uhr , gingen wir vorbei an der Rezeption und dort , wo mein Onkel und seine Frau waren, gab es ein Meer von Entscheidungen, die Sie viele verschiedene Arten von Gerichten wählen konnte nach dem Abendessen Dessert war es war verrückt , wie viel Sie aus wie chockolade Eis vanilijebudding , Schokolade und Erdbeer-Kuchen und selbst gebackenen Plätzchen wählen könnte


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. september 2016 af Stygotius

Nej, det har du ikke.

Din rækkefølge af ordene er meget mærkelig og ikke spor tysk.

Du må også bruge en ordbog og ikke tro at man kan oversætte ved at oversætte et enkelt ord på f.eks. dansk med et enkelt ord på tysk.


Svar #2
18. september 2016 af linamadsen (Slettet)

øv:(


Skriv et svar til: Har jeg oversat rigtigt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.