Andre fag

fagprøve inden for butik

21. september 2016 af piahansen0411 (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Jeg skal lave en fagprøveda  inden for dagligvare butik ( salgsassistent ) men da jeg skal lave fagprøven uden og være ansatni butik og ikke har gået i skole siden 1978 har jeg meget svært ved og vide hvordan jeg griber det an og hvad emne der ville være det klogeste og vælge når jeg jo ikke er ansat på nuværende tidspunkt i nogen butik jeg er kommet ind via de har vuderet min erfaring inden for butiksansat ca 15 år og med min skolegang osv mener de at når jeg har været igang med 3 monduler af 14 dage så skulle jeg kunne lave en fagprøve men please alt kan bruges da jeg er helt på bar bund har aldrig i mit liv lavet en fagprøve eller fremlagt noget som helt ville meget gerne se en fagprøve så jeg ved hvordan man skal gribe det an 

Venlig Hilsen Pia


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. september 2016 af Moderatoren

Du kan se et eksempel på en fagprøve her (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk)

- Men hvis jeg var dig, så ville jeg bede min lærer om noget mere vejledning, hvis du er på helt bar bund.


Brugbart svar (0)

Svar #2
23. oktober 2023 af Sonya2019

Hej

Er detail voksen elev, hvor jeg ikke har være i "skolebænken" de sidste 30 år og har svært ved at sætte ord til et godt fremlæggelse, håber, at jeg kan får og mere inspiration herfra. På forhånd tak :)

Jeg er igang med at skrive mit fagprøve indenfor Detail og har valgt produkter "vegansk lasagne - plantebaseret" og har allerede skrive om "Beskrivelse af mit projekt - og lidt om Valg af teorier inkl. begrundelse - Mit klima perspektiv" og skal lave lidt rettelse af dem. Nu mangler jeg "Præsentation af mig og den butik jeg er samt billeder - Målsætning for mit projekt - Resultatet og dokumentation og til sidst - Faglig og personlig læring gennem projekt og hvad har jeg lært"

Og fagprøven skal afleveres på torsdag


Skriv et svar til: fagprøve inden for butik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.