Samfundsfag

Hjælp hvordan finder jeg de tre højst prioriterede artikler på Politiken?

23. september 2016 af annahansen2 - Niveau: C-niveau

Hej er der nogle, der kan hjælpe med at  finde de tre højst prioriterede artikler på Politiken? 

Jeg er med på, at det selvfølgelig varrierer, men når i går ind på Politikken, så må I meget gerne linke de højst prioriterede artikler. Jeg har meget svært ved at se det

På forhånd tak. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. september 2016 af mathias1997

Hvad mener du med "højest prioriterede" - mener du personligt prioriterede, flest hits, mest spalteplads på forsiden eller noget fjerde? Du må være mere præcis.


Svar #2
24. september 2016 af annahansen2

Det er sådan det er foruleret i min opgave og tror det er derfor, at jeg bliver i tvivl. 

Men, når du læser højst prioriteret, hvilke artikler vil du så udvælge fra Politikken, eller det kan være en anden nyhedsside som Berlingske, BT, Jyllandsposten mm. 

Håber nogle kan hjælpe - på forhånd tak.


Brugbart svar (0)

Svar #3
24. september 2016 af hesch (Slettet)

Jeg tror ikke der menes hvilke artikler du prioriterer, men hvilke artikler Politiken prioriterer.

Du skal analysere hvilke typer artikler Politiken foretrækker at trykke ( fx udfra politisk observans ).


Svar #4
24. september 2016 af annahansen2

Kan du evt. linke nogle artikler? 

Jeg er virkelig forvirret - forstår ikke hvordan jeg skal vælge de artikler.

og igen det er ligemeget om det er politiken, berlingske eller anden nyhedsavis. Jeg skal bruge tre atikler og analyserer dem, men jeg kan ikke finde ud af, hvilke jeg skal vælge og det er det jeg håber, at der er en kan hjælp med. 

På forhånd tak. 


Skriv et svar til: Hjælp hvordan finder jeg de tre højst prioriterede artikler på Politiken?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.