Engelsk

Er der ikke lige en barmhjertig sjæl der vil kikke på grammatikken?

25. september 2016 af Bang7812 - Niveau: A-niveau

er der ikke lige en der vil kigge på gramatiken i den vedheftede fil det er ikke så langt 

PS jeg ved godt at der utrolig mange stave fejl og slåfejl men det er kun gramatiken som jeg beder om at der en barmhjærig sjæl der vil kikke på.

Vedhæftet fil: Engelsk essay.docx

Brugbart svar (1)

Svar #1
25. september 2016 af JulieW99

Nej, det er der ikke. Din lærer skal bedømme dit arbejde - ikke vores. Hvis du ved der er mange fejl, hvorfor kommer du så ikke selv i gang med at rette?

- - -

Vh Julie


Svar #2
25. september 2016 af Bang7812

Hej Julie vil bare lige skrive og sige tak for at du har trykket på midt spørgsmål, jeg håber at du får en god aften og håber at du når dinne mål i biologi. er selv meget intereseret i historie og ville selv sige at jeg er meget god til det, så jeg håber at det vil gå dig godt så du kan få hævet dit gennemsnit når nu du er skuffet over dit, efter min mening, meget flotte gennemsnit : )

- - -

Vh Tobias


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. september 2016 af JulieW99

Jo tak da. Mit gennemsnit er vel også fint, men jeg slackede lidt i slutningen af 1.g, og så får man jo karakter efter dét.

Du skal have fokus på de såkaldte "homophones" i dit essay. Det er ord som ligner hinanden i stavemåde og/eller udtale. Dem laver du rigtigt mange fejl i, sammen med kongruens. Jeg har kun læst de 5 første linjer, men spottede en del af det.

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #4
25. september 2016 af JulieW99

Jeg har markeret de væsentligste fejl. Ret dem selv :)

- - -

Vh Julie


Svar #5
25. september 2016 af Bang7812

Tusind tak du har simpelhen reddet min aften ( : 


Brugbart svar (0)

Svar #6
25. september 2016 af JulieW99

Jamen det var da så lidt. Held og lykke med opgaven.

- - -

Vh Julie


Skriv et svar til: Er der ikke lige en barmhjertig sjæl der vil kikke på grammatikken?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.