Køb og Salg

Hjælp til eksamensopgave på Markedsføringsøkonom 3 semester. (Tema: Internationalisering)

27. september 2016 af Markedsmaster (Slettet)

Hej SP,

Jeg søger en hjælpende sjæl der vil hjælpe mig med min 24 timers eksamens opgave. 

Studielinjen er markedsføringsøkonomi, og semestrets tema hedder Internationalisering.

Det forventets at hjælperen skal have styr på de forskellige modeller, og teorier for en virksomhed, når de vælger at ekspandere til nye lande/markeder.

Mere info vil blive givet, og en pris vil blive aftalt. 

Prisen foregår over Mobilepay.

Håber der er en klog person der vil tjene lidt penge på denne opgave.

Mvh.


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. september 2016 af PeterValberg

Denne tråd opfordrer til snyd, hvilket er i strid med
betingelserne for brugen af denne portal, .... 
denne tråd er anmeldt til moderator.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #2
27. september 2016 af Markedsmaster (Slettet)

Undskyld Pvm, men hvordan kan det opfordre til snyd? 

Jeg anmoder om hjælp til opgaven, ikke at nogle laver den for mig. Jeg søger sparring til de forskellige modeller, hvilket jeg glædeligt giver penge for.

Udover dette er det en forberedende opgave, ikke den endelige. Den modtager vi dagen efter, og derfra har vi 4 timer til at løse den ud fra 3 konkrete spørgsmål.

Denne tråd opfordrer ikke til snyd, men til HJÆLP, hvilket også står tydeligt i beskrivelsen.


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. september 2016 af Moderatoren

Det er en uheldig titel. Jeg har ændret den.


Brugbart svar (0)

Svar #4
16. juni 2020 af Mutzi17

Hej markedsmester, 

Kom du fint igennem eksamen? Er udmærket indforstået med, at indlægget er 4 år gammelt. Men jeg står i den situation, at jeg skal igennem den eksamen. Ville høre, om du har nogle fif? 
 

#0

Hej SP,

Jeg søger en hjælpende sjæl der vil hjælpe mig med min 24 timers eksamens opgave. 

Studielinjen er markedsføringsøkonomi, og semestrets tema hedder Internationalisering.

Det forventets at hjælperen skal have styr på de forskellige modeller, og teorier for en virksomhed, når de vælger at ekspandere til nye lande/markeder.

Mere info vil blive givet, og en pris vil blive aftalt. 

Prisen foregår over Mobilepay.

Håber der er en klog person der vil tjene lidt penge på denne opgave.

Mvh.


Skriv et svar til: Hjælp til eksamensopgave på Markedsføringsøkonom 3 semester. (Tema: Internationalisering)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.