Afsætning

Under Armour - Marketing

01. oktober 2016 af Camolla117 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Halløj allesammen

Jeg sidder og er i gang med en opgave i marketing om sportsfirmaet Under Armour. Jeg er gået en smule u stå, da jeg skal lave en strategisk analyse, og der skal jo så selvfølgelig laves en værdikæde. Jeg sidder bare og er en smule i tvivl om det er porters værdikæde eller den simple værdikæde jeg skal bruge ? Udover det vil jeg lige høre om der er nogle der har et bud på hvad deres criticle succes factors kune være udover deres kvalitet på deres produkter? 

Jeg håber der er kan hjælpe mig en smule i den rigtige retning

På forhånd tak

- Camilla :D 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. oktober 2016 af mikkel025 (Slettet)

Hej Camilla, 

Jeg vil helt klart mene, at det er en god ide at lave porters værdikæde, da den giver et bedre overblik over hvordan Under Armour skaber en god værdi.  Jeg er lidt i tvivl omkring deres Critical success factors men det er selvfølgelig også vigtigt for dem at de har et authentic brand.

God arbejdslyst med opgaven


Svar #2
14. oktober 2016 af Camolla117 (Slettet)

Nu havde jeg godt nok afleveret opgaven inden dit svar, men jeg fik lavet en porters, og sjusset mig frem til en CSF. 

Tak for svaret alligevel, det gør mig lidt mindre nervøs for feedbacken at få bekræftet en smule af opgaven er rigtig ;) 

Tak


Skriv et svar til: Under Armour - Marketing

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.