Engelsk

Into the wild questions

06. oktober 2016 af LucasVjames (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej er der nogen der vil svar på denne spørgsmål der høre til filmen for mig?

- What was Chris’ thoughts and ideas about how Life should be and not be like?


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. oktober 2016 af JulieW99

Nej, det ved gud vi ikke vil. Vi vil gerne hjælpe dig med at svare på dem, hvis du kommer med dit eget bud først.

- - -

Vh Julie


Svar #2
06. oktober 2016 af LucasVjames (Slettet)

ja, men jeg ved ikke hvad jeg skal svar???


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. oktober 2016 af JulieW99

Hvad er det ved spørgsmålet du ikke forstår? Hvad er det Chris prøver at opnå ved at "flygte"? Spørgsmålet er meget lige til.

SP er ikke til for at andre laver dine lektier! Vi hjælper.

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #4
06. oktober 2016 af maria2datter (Slettet)

For det første - den film/bog er så god! Det er en skam hvis du ikke har set den, den kan virkelig inspirere dig. 

Jeg tror Chris' ville have en verden der ikke var saa materiel, en verden som ikke handlede om penge og makt men om natur og mennesker. Han brændte sine penge, beholdte ikke den nye bil hans forældre havde givet ham og han efterlod også sin gamle (gule?) bil. Han værdsatte bøger, ideer, natur og andre mennesker. Ikke penge, makt og ting. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
06. oktober 2016 af JulieW99

#4, opretter har set den. Nu er det heller ikke meningen at vi skal lave vedkommenes lektier.

Jeg synes personligt at filmen er ekstremt kedelig.

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #6
06. oktober 2016 af maria2datter (Slettet)

Hej Julie, 

Jeg er enig, jeg syntes ikke man bare skal skrive af andre - men nu er jeg ikke den der skal dømme og jeg svarer bare på folks spørgsmål. Om de finder svaret her eller andre stedet - hvis folk vil snyde kan man altid snyde. Og man ved aldrig hvad andre personers situationer er, så jeg svarer og så må folk selv gøre med svarene hvad de vil :-)


Og synd du syntes filmen var kedelig, jeg kan godt forstå det, men for mig handler den ikke om hvad der sker, men Chris McCandless' tanker og ideer. Mange mennesker er blevet enormt inspireret og mange besøger f eks. magic bus i Alaska. 


Brugbart svar (0)

Svar #7
06. oktober 2016 af JulieW99

Jeg synes nu ikke der er noget galt i at bede folk komme med deres eget bud først, eller spørge ind til hvad det er der driller dem. ;)

Nah jeg synes nu ikke det var inspirerende som sådan - overhovedet. Det er vel fint han havde det sådan. Jeg synes temasangen siger mere end hele filmen, haha. Den kan jeg til gengæld rigtigt godt lide! 

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #8
06. oktober 2016 af maria2datter (Slettet)

Jeg er enig, men jeg tænker bare at hvis man er inde i et lektie forum så har man nok allerde prøvet, og tænker det bedste om folk (hvad nu hvis personen har været syg og har ikke kunnet læse eller sådan men skal aflevere imorgen) hvad ved jeg!

Og hah, jeg har slet ikke tænkt på temasangen. Jeg tror bare jeg syntes det er så sejt at nogle mennesker er modige nok til at bare sige fuck it og efterlade penge og alt man er vandt til og bare leve det liv de selv vil leve uanset hvad society siger. 


Brugbart svar (0)

Svar #9
07. oktober 2016 af ntrbd (Slettet)

Det er faktisk ret ligetil - se traileren.

Og læs følgende citater. Det ligger lige til højrebenet.

Og her udtrykker Chris sine tanker om, hvordan livet ikke skal være:

Brug også denne scene som referencepunkt:

Det er min yndlingsfilm. 


Skriv et svar til: Into the wild questions

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.