Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP - EMNE

10. oktober 2016 af cherrycherry (Slettet)

Hej! 

Jeg skal snart skrive SRP, men har svært ved at vælge et emne...

Jeg ønsker at skrive i enten Samf/Spansk eller Samf/Engelsk, er der nogen gode forslag? :-)

Mvh. Felicia

-ps skal vælge om 30 min, så håber der kommer nogle hurtige bud :) ellers god dag!!!


Brugbart svar (1)

Svar #1
10. oktober 2016 af Moderatoren

Vælg et eller andet der interesserer dig. Jeg tænker, at hvis du har en interesse for emnet, så er det sjovere at skrive om emnet.


Svar #2
10. oktober 2016 af cherrycherry (Slettet)

Hej jeppe. Jeg har netop ikke rigtigt nogle emner i intresse umiddelbart, men jeg er sikker på jeg vil få det hen af vejen, hvis jeg bare fandt noget der var spænende.. har du ikke nogle bud, på hvad det kunne være? hvad har du selv skrevet i?? :)


Svar #3
10. oktober 2016 af cherrycherry (Slettet)

#1

Vælg et eller andet der interesserer dig. Jeg tænker, at hvis du har en interesse for emnet, så er det sjovere at skrive om emnet.

Hej jeppe. Jeg har netop ikke rigtigt nogle emner i intresse umiddelbart, men jeg er sikker på jeg vil få det hen af vejen, hvis jeg bare fandt noget der var spænende.. har du ikke nogle bud, på hvad det kunne være? hvad har du selv skrevet i?? :)


Brugbart svar (0)

Svar #5
10. oktober 2016 af MaibritG

Mit råd vil også være at vælge et emne, der interessere dig. Ellers kan den SRP være svær at komme igennem - især hvis du går på STX og har 14 dage til at skrive den. Du må have et eller andet, du finder interessant. Prøv at udforsk den interesse og se om den kan komme i en "kasse", der kan dækkes af to af dine fag.

En anden gang (hvis du skal fortsætte på en videregående uddannelse), kunne det måske være en idé, at du planlagde lidt bedre frem for, at skulle vælge/lave "noget" i sidste øjeblik.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: SRP - EMNE

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.