Eksamensforberedelse

Kvikbonus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

23. oktober 2016 af lubn1 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

hej

jeg blev student i 2014 og skal søg uddannelse her til  vinter, har jeg så ret til at gange min gennemsnit med kvikbouns

tak på forhånd!


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. oktober 2016 af JulieW99

Nej, ikke hvis du søger med studiestart i vinteren 2017, er jeg ret sikker på. Der er det over to år siden du blev student.

- - -

Vh Julie


Svar #2
23. oktober 2016 af lubn1 (Slettet)

Hej

Jeg har lige læst i bekendtgørelsen her
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=177119#id2079b599-edd0-4df8-b2d2-bd8d20d1f9a8

Og der står
' der er afsluttet op til 2 år før ansøgningsåret, jf. dog stk. 3, får justeret sit eksamensgennemsnit, jf. stk. 2, når det skal anvendes som udvælgelseskriterium, jf. § 20. Tidspunktet for afslutning af den adgangsgivende eksamen er datoen for udstedelsen af eksamensbeviset.'

Der står 2 år før ansøgningsåret jeg får svar den 22 dex og de skal ansøgningerne end den 1.12. ?

Brugbart svar (0)

Svar #3
24. oktober 2016 af JulieW99

Tidspunktet for afslutning af den adgangsgivende eksamen er datoen for udstedelsen af eksamensbeviset.' 

Dvs., er jeg ret sikker på, at din bonus udløb da det i sommers var to år siden du blev student, da det er fra dette tidspunkt de to år tæller. Sådan forstår jeg det.

- - -

Vh Julie


Skriv et svar til: Kvikbonus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.