Matematik

Terminsprøve

03. november 2016 af Thisgirlisonfire (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej alle. 

Jeg skal have terminsprøve i 9. klasse på mandag (d. 7) og tirsdag (d. 8) og jeg vil bare gerne høre om der er nogle der ved hvilken FSA i matematik vi skal have? Og hvilken har i haft? 
Jeg er virkelig elendigt til matematik, så vil gerne kunne forberede mig :) 
Vil i ikke være sød og svare hurtigtst muligt, tak :) 


Brugbart svar (1)

Svar #1
03. november 2016 af Moderatoren

Det er kun din lærer og/eller lærergruppen på din skole, som ved, hvad I skal op i. 

Det er de ting, som du har lært i matematik indtil nu, som du skal forberede dig i. Så hvis der er noget, som du ved, at du har svært ved, så skal du øve dig i det :) 


Svar #3
03. november 2016 af Thisgirlisonfire (Slettet)

#1 Tak for hjælpen Jeppe101 :) 
Ved du hvad man plejer at gøre? Altså om vi skal have den 9. klasse sidste år måske havde da de gik ud eller noget. 
Vores lærer har sagt at det ikke er den vi skal have, men vi har læst forskellige steder at det er sådan man plejer at gøre :) 


Brugbart svar (1)

Svar #4
03. november 2016 af Moderatoren

Nej, jeg ved ikke hvilken I skal have, og jeg ved ikke, hvordan din lærer plejer at gøre det. 

Men jeg ved, at det er bedst, at I ikke ved det. Terminsprøven er en øvelse til afgangsprøven, hvor I helt sikkert ikke ved, hvad I skal op i. 


Svar #5
03. november 2016 af Thisgirlisonfire (Slettet)

#4 Okay mange tak for hjælpen :) 


Skriv et svar til: Terminsprøve

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.