Projektopgaven (9. kl.)

produkt til terror

14. november 2016 af Hjælp12345678 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

hej alle sammen jeg har et lille problem jeg har projekt uge snart og jeg har om terror men problemet er at jeg skal lave et 3 dimensionelt produkt altså noget man kan røre ved men jeg kan ikke komme på hvad det skal være så hvis i har en ide ville det være super dejligt. tak på forhånd 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. november 2016 af Moderatoren

Kan du slet ikke forestille dig én ting, som du kan lave, som har med terror at gøre?

Prøv at lave en brainstorm, så vælter der garanteret ideer ud :) 


Svar #2
14. november 2016 af Hjælp12345678 (Slettet)

har jeg prøvet man kunne ikke finde på noget jeg har dog en enkel ting jeg har tænkt på det var at lave en lille bombe i kemi men er ikke sikker på det er nok


Brugbart svar (0)

Svar #3
14. november 2016 af KanJegHjælpe (Slettet)

En lille bombe er da en rigtig god idé, men måske skal der lidt mere til.

Jeg kan se på nettet, at der er nogle, der har lavet en hjemmeside eller en video (Youtube).

Prøv at google: "terror projektopgave produkt" så kommer der noget frem.


Brugbart svar (0)

Svar #4
27. maj 2021 af Amaliejensen110

Hej

jeg hedder Emma. Jeg er rigtig interresseret i hvad du valgte at bruge som produkt til terror.

Jeg ved godt det er 5 år siden, men det ville betyde meget.

Vi har brug for inspiration.

mvh Emma :) 


Brugbart svar (0)

Svar #5
03. december 2021 af KarlSørensen

Hej jeg hedder karl. Jeg går i 8. klasse.og har projektuge om en uge. Vores hovedemne er verden omkring os. Vi har vaglt at bruge terrearisme som delemne. Vi skal dog forminske det så vi tænkte måske at snakke om taliban eller al-qaeda. Vi har problemer med at komme på en problemstelling og produkt. håber en kan hjælpe

mvh karl :) 


Skriv et svar til: produkt til terror

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.