Tysk

redigering af stil

23. november 2016 af siljeppp (Slettet) - Niveau: C-niveau

Min computer er lige gået i stykker, og derfor skriver jeg denne frygtelige triste historie om internet og sociale medier på skolens computere, det er meget træls at min computer er gået i stykker, men jeg regner med at den snart kommer hjem fra reparation.

Alt skolerelateret foregår over internettet, så når jeg ikke har min computer med føler jeg ikke at jeg har så godt styr på alle mine lektier, da alt ikke er samlet, hvilket er virkelig træls, men alle ens lektier og opgaver ligger allerede online så tingene er til at finde. Udover skole arbejde mangler jeg også min computer til almindelig arbejde, tjekke mine vagter, som jeg nu er nød til at gøre over min mobil telefon, jeg mangler også min computer til at lave lektier på derhjemme.

udover alt det skolerelateret man bruger sin computer, mangler jeg også computeren til at se film, skype, kigge på tøj og shoppe tøj, selvom jeg sparer lidt penge på ikke at købe tøj over min computer er det stadig meget træls ikke at have muligheden, jeg savner virkelig også at høre høj musik på computeren, i det hele taget savner jeg computeren utrolig meget, og håber på den er klar igen.

Jeg vil gerne indrømme at jeg er afhængig af elektronik og sociale medier, det er begyndt at fylde meget mere i min hverdag, fordi man sådan omgås så mange andre mennesker via sociale medier og lektie adgangen på elevintra også videre, men det er ikke fordi at jeg slet ikke kan overleve uden at være på de sociale medier, men det er bare rart at være en del af det.


Skriv et svar til: redigering af stil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.