Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Tror ikke jeg har nok kilder

24. november 2016 af iksånemtendda (Slettet)

(spørger ikke efter hjælp til at finde kilder)

Jeg skal skrive SRP blablabla.

Jeg har om antirygekampagner i Danmark i historie og kemi. Min vejleder i historie insisterer på at der findes massere af kilder til dette emne, men nu har jeg brugt mange timer på at søge, spurgt bibliotekarerne om de kunne finde noget og jeg har endda skrevet ind til kræftens bekæmpelse om de i det mindste har en liste over antirygekampagner hvilket de ikke har.

Jeg skal have sendt en litteraturliste til mine vejledere inden på mandag som de skal bruge til at lave opgaveformuleringen, men indtil videre har jeg kun 2 gode kilder til historie på ca. 50 sider i alt.

Jeg kunne måske godt skrive 7-8 sider om dette, men det bliver nok højst til et 4-tal.
Er jeg den eneste der er virkelig frustreret over dette eller er det meget normalt ikke at have så mange kilder endnu?


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. november 2016 af FransiscoMertens

Vælg et andet emne.. Jeg fik lov til at vælge et nyt emne, jeg havde kemi og historie - værste kombination.
Find materialer på forhånd før du vælger emnet - noget jeg i hvertfald lærte - af min fejl.


Brugbart svar (0)

Svar #2
30. november 2016 af FransiscoMertens

Desuden fik jeg lov til at skifte, da jeg endnu ikke har skrevet synopsis.
Studievejledere er også selv frustreret i disse perioder mht. til SRP.
Jeg fik hjælp af en flink mentor, til at finde baggrundsmaterialer.


Skriv et svar til: Tror ikke jeg har nok kilder

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.