Tysk

tysk hjælp oversættelse please kig igennem for fejl!!

24. november 2016 af Jnk1998 (Slettet) - Niveau: C-niveau

hjælp!!!

Vedhæftet fil: Oversættelse.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
25. november 2016 af Stygotius

Hvad er det som du har problemer med?

Du kan ikke bare bede  andre om at rette dine opgaver for dig.


Svar #2
25. november 2016 af Jnk1998 (Slettet)

det er bare små sætninger så bedre ikke om meget og hvis du ikke vil hjælp så lad være med at kommentere. beder jo ikke en der ikke gider om at hjælp, spørger bare om der ikke er en venlig sjæl som kan hjælp mig og evt sige hvis der er felj i nogle af sætningerne, da jeg ikke selv er særlig god til tysk og er usikker....


Brugbart svar (0)

Svar #3
26. november 2016 af Stygotius

Du bliver nok ikke bedre til tysk af at andre bare retter dine fejl for dig. Det er ikke at "hjælpe".


Svar #4
27. november 2016 af Jnk1998 (Slettet)

jo for så kan jeg finde ud af hvad jeg har gjort forkert jeg skriver jo ikke bare ind hvad andre retter det til, jeg undersøger det ligsom også selv for at kunne forstå tysk, så jov det er at hjælp plus jeg har ikke bedt dem om at komme med hvad fejlen er de kan jov også bare skrive der er fejl i sætning 3 og så vil jeg undersøg hvad det er, så pas dit eget og lad være med at blande dig 


Brugbart svar (0)

Svar #5
27. november 2016 af Stygotius

Alle sætningerne undtagen nr. 1 er forkerte.

Har du aldrig lært at et modalverbum på tysk (og dansk og engelsk) altid skal følges af en infinitiv??

Når du gør det på dansk, -hvorfor gør du det så ikke på tysk??


Skriv et svar til: tysk hjælp oversættelse please kig igennem for fejl!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.