Studér i udlandet

Udvekslingsstudent i USA i 2g?

06. december 2016 af emzjensen (Slettet)

Hej, jeg går lige nu i 1.g på gymnasiet, og jeg tænkte på om det er muligt at vælge at være udvekslingsstudent i USA i et år i 2.g.

     Det der forvirrer mig er, at der bliver sat en ny gymnasiel skolereform i gang fra næste år af, som de fremtidige 1.g'ere skal starte med, men jeg er da lige begyndt og har den gamle skolereform? Jeg ved at efter at have være i USA i 2.g så skal jeg starte på 2.g i Danmark, men skal jeg så være en del af den nye skolereform og er det overhovedet muligt, hvis jeg tog min 1.g med den gamle skolereform?

Tak på forhånd :)

- Emma


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. januar 2017 af Annesmidt

Jeg ville tro at den nye reform også ville gælde dig siden at du jo er på samme årgang som dem det gælder for


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. maj 2017 af Therk

Var det ikke federe at gemme det udvekslingsophold til du kommer på universitetet? :) Jeg synes i hvert fald det er værd at overveje! Held og lykke uanset. Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål. Har du prøvet at høre din studievejleder? Det er et godt spørgsmål.


Skriv et svar til: Udvekslingsstudent i USA i 2g?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.